Gnällforum

Idag är en till såndär dålig dag. Jag bara känner mig så less. Eftersom blodtrycket var högt hos BM sist så passade jag på att kolla det på jobbet idag som jag blivit uppmanad. Det var fortfarande högt, inte sådär alarmerande, men 150-145/90. Mitt normala blodtryck, både tidigare under graviditeten och i vanliga fall,  är kring 110/65 så det är ju en klar skillnad.
Jag är så trött på att må illa, kräkas och ha ont så jag knappt kan gå. Jag blev ännu mer less när blodtrycket också verkar vilja trilskas. Kan inte allt bara få vara normalt och bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0