Jag är någons mamma

Tanken är fortfarande lite svindlande och ogreppbar. Trots att Snuttman är en så stor och självklar del av våra liv. Jag är någons mamma - Snuttmans mamma. Det kommer nog ta lite tid att smälta.
 
Vi har haft en sån fin dag tillsammans alla tre och jag är så tacksam över att få uppleva detta. Jag tror att även P känt att dagen varit viktig, han tackade nej till att ha kompisar på besök den här helgen och har handlat present och tårta som jag fick på sängen imorse. Vi har badat, ätit tårta i solen och trerätters. Nu har jag stoppat om Snuttman i vaggan och han ligger där så harmoniskt och snusar, min son <3


Kommentarer
Linda

Visst är det häftigt att få uppleva detta :-)

2014-05-26 @ 07:13:21
URL: http://meumvita.blogspot.se
Langtarefterbarn

Ja men eller hur! Så himla häftigt att vara någons mamma.
Önskar att alla som kämpar får uppleva det en dag.

2014-05-31 @ 14:18:49
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0