Oro

Just nu är jag inne i en period där jag oroar mig mycket. Ibland är det nästan så att jag funderar på om det är sjukligt mycket.
Hela förra veckan var jag nervös för extrajobbet, om jag skulle vara tillräckligt bra och hålla måttet. När det kändes som värst var det så pass att jag innerligt undrade varför jag utsatte mig för det hela och önskade att jag aldrig kommit på idén om att jobba extra.
I början av förra veckan var jag också så innerligt nervös för hur ruvandet skulle gå och jag tog ut ett nederlag i förskott som sedan visade sig bli ett litet plus på stickan. Sedan köpte jag ett digitalt test med veckoindikator som verkade lovande, visade gravid 2-3. Men nu senaste veckan tycker jag att jag har känt så lite, ingen direkt "mensvärk" , ingen extrem hunger som sist. Jag tog ett till digitaltest iförrgår (4+6) som fortfarande visade samma. Så nu oroar jag mig ännu mer för det. Jag tror att det blir ett nytt digitaltest redan imorgon, jag hoppas det ska stilla min oro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0