Världens sämsta testoman?

Ja, ruvarångest har infunnit sig och testmanin likaså. Jag erkänner, jag började redan RD 4. De tvärblanka testen har hånat mig, fått mig att undra hur jag kunde vara så dum. Igår, på RD 8, så uppenbarade sig det plötsligt, STRECKET! Jag hade faktiskt redan lagt bort testet och börjat känna mig dum och fånig när det plötsligt fanns där. Jo, jag är snabb på att lägga bort testet. Ägnar mig inte åt några långa spökstreck-skådningar, är nog nästan på gränsen till för snabb istället - helt uppenbart. Det känns fortfarande smått overkligt, jag som nästan hade tagit ut nederlaget i förskott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0