Tiden flyger fram! Snuttman ett halvår.

Ja,nu kommer jag dragandes igen med en av alla dessa klyschor. Men det går verkligen så fort. Jag tyckte det var tämligen nyss som vi vandrade tvärs över korridoren från BB till förlossningen med ett litet knyte i famnen. En blick i kalendern säger mig dock att det idag är ett halvår sedan - helt otroligt!
Vi firade dagen med att ta en promenad i sittvagnen som han bara provat en kort stund en gång tidigare. Han är lite liten än så det blev en extrakudde att sitta på. Det passade herrn fint och han satt där på sin kudde som på en mini-tron. Älskade unge!


Kommentarer
Linda

Grattis i efterskott önskas Snuttman!

2014-08-01 @ 22:24:19
URL: http://meumvita.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0