Digitala test, halleluja!

Kunde inte låta bli att inhandla två digitala test med veckoindikator. Jag gjorde det första redan iförrgår på RD 9 (motsv 4+0) och det visade redan gravid 2-3 v vilket känns lovande.
Vi är bortresta hela veckan, iväg på "höstlov" och bor hos svärföräldrarna. P och Snuttman är hemma och jag jobbar extra på en ny arbetsplats hela veckan, måndag till söndag. Det är således lite dåligt om tid för oss själva och vi smyger runt här hemma och ler lite hemlighetsfullt mot varann. Nu ska jag sova så att jag orkar med helgens arbetspass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0