Syskonförsök!

Ja, idag reste jag alla milen till ivf-kliniken och fick insatt ett upptinat embryo. Hur knasigt är det inte egentligen? Potentiella frön till små barn - i frysen..?
 
De var som alltid trevliga och profesionella och jag var nervös och hade världens hjärtklappning. Trots att jag själv jobbar inom vården så ogillar jag starkt "vårdmiljöer" med väntrum när jag själv är patient. De är ångestframkallande. Många gamla känslor sköljde över mig igen och även om det kan kännas jobbigt så finns det ändå en så fundamental skillnad -nu finns en alldeles underbar liten pojke hos oss som jag är så tacksam över.
Nu är jag så trött att ögonlocken dalar så fortsättning följer en annan dag...


Kommentarer
Karin

Nämen, har inte tittat in här på ett tag och så ser jag detta! Wow, vad roligt och spännande!

Svar: Ja, det är spännande och lite nervpåfrestande :) Nu verkar dock första delmomentet vara avklarat och vi är väldigt glada över det streck som uppenbarat sig även om den officiella TD:n inte är här än.
Rebria

2014-10-30 @ 07:39:48
URL: http://hurslutardet.wordpress.com
Fertilitetsresa

Haha ja det är så konstigt alltihop! Men SÅHÄR "skaffar" vi barn!! Vem kunde trott?? Lycka till med allt!!
Kramar

2015-01-02 @ 12:27:50
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0