Jag behöver semester!

Den stora nedräkningen har börjat.
Imorse masade jag mig till jobbet, med tre arbetsdagar kvar till semester. Blev hemma både måndag och tisdag, var helt enkelt för dålig för att det skulle vara realistiskt att ta sig till jobbet.

Idag har jag mått illa större delen av dagen, tagit Lergigan comp regelbundet som jag tror (?) tar udden av det värsta i alla fall. Bara kräkts två gånger idag. Det ska bli så skönt med semester. Jag längtar efter att bara få göra ingenting. Det måste betyda att jag är rätt slut, för oftast tycker jag det är en pina att göra ingenting.


Kommentarer
karin

Ojojoj var rädd om dig! Hade jag varit i dina kläder (med mitt nya tänk) hade jag sjukskrivet mig fram till semestern. Hur du än gör med det - lyssna på kroppen!

Kram

Svar: Jag var hemma två dagar i början av veckan då jag var alldeles för dålig för att kunna gå till jobbet, bara spydde och spydde. Sen kände jag mig tyvärr lite tvungen att ta mig till jobbet och styra upp lite papper och annat inför semestern. Man är plikttrogen ända in i kaklet minsann. Nu är min efterlängtade semester äntligen här! Kram
Rebria

2013-07-11 @ 11:58:44
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0