Spola fram tiden

Sitter och är nervös för imorgon. I veckan som kommer finns det en rätt gedigen att-göra-lista som skulle behöva betas av, förutom IVF:en då. Det är massor som jag skulle behöva få gjort så snart som möjligt helst nästa helg och min snälla mamma har erbjudit sig att komma och hjälpa till. Det värsta är bara att jag vet inte om jag kommer vara i skick att göra så många knop om  det är efter ÄP och jag blir överstimulerad, eller om vi rentav kommer vara bortresta på IVF-äventyr. Nåja, jag hoppas att saker och ting utkristalliseirar sig något under morgondagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0