ET avklarat och RD 1 och tävlingsdag till ända

Igår packade vi in oss i bilen igen och åkte alla milen till kliniken. Det känns lite knäppt att tillbringa en hel arbetsdag i bilen för ett besök som inte tar så många minuter, men vad gör man inte :)
Jag hade en bra känsla, vad nu det är värt, och beskedet denna gång var bra mycket roligare än sist. Av de nio ägg som var mogna hade samtliga befruktats med hjälp av ICSI. Vi fick tillbaka en toppenblastocyst och två lika bra gick till frysen. De andra skulle de odla vidare till idag och se om ytterligare någon gick att frysa.
Instruktionen vi fick var att leva som vanligt och jag tog läkaren på orden för idag har jag varit iväg och tävlat med ena hästen. Jag tror också att veckan som kommer blir rätt intensiv och det känns skönt att tvingas fokusera på annat.


Kommentarer
Fiffig

Håller tummarna!

2013-05-20 @ 15:05:35
URL: http://fiffig.bloggo.nu
Fertilitetsresa

Lycka till!! Kramar

2013-05-22 @ 15:53:46
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0