Det finns fyra stycken i frysen, det finns fyra stycken i frysen...

Jag upprepar det i mitt huvud. Igår, när brevet kom från kliniken sändes budskapet i en glad och tacksam ton. Ikväll är det snarast en manisk, på gränsen till hysterisk ton som upprepar orden. Det är ju egentligen helt fantastiskt, sist fick vi 0 och intet till frysen och den här gången fick vi fyra fina blastocyster till frysen. Men jag börjar känna rädslan komma krypande. Likt Stig-Helmer använde sitt mantra "Jag är inte rädd, jag kan flyga" i ett försök att lugna sig själv upprepar jag "Det finns fyra stycken i frysen". 


Kommentarer
Fertilitetsresa

Fantastiskt!! Vad roligt!! Fyyyyra fiiiinisar :)
Grattiskramar!

2013-05-24 @ 11:40:25
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0