Tacksamhet och oro

Vi är väldigt tacksamma för det andra lilla strecket som uppenbarade sig. Tack också till alla som gratulerat här! Hur det känns? Overkligt! Fast på ett bra sätt. Jag är rätt svullen om magen och har lite ont med, fast inte värre än att man kan stå ut :)
En smygande oro finns tyvärr också i mitt sinne. Kommer det gå bra? Hur ska det bli med allt, kommer P få något jobb? När ska jag orka prata med några av mina vänner som jag inte pratat med på ett par månader? Kommer våra relationer hålla för all den besvikelse som jag känner?


Kommentarer
På färden mot tre

Stort grattis till strecken!! Underbart!

2013-06-06 @ 02:17:43
URL: http://pavagmottre.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0