Bloggtorka

Jag har ju så mycket jag vill skriva om, så många ännu oformulerade rader jag vill få ner och förmedla till er. Små inslag ur min vardag, tankar och funderingar. Men det bara blir inte av... Jag har nog inte så mycket till ursäkt heller faktiskt.
Jag försöker vara ute en del om dagarna, gå en promenad varje dag, särskilt nu när det varit så fint väder överlag de senaste veckorna. Pysslar med hästarna och försöker förbereda/påbörja inridningen av min ena unghäst. Sliter mitt hår över den svajiga internetuppkopplingen som gör att jag inte kan titta på den videokurs jag försöker gå. Försöker att inte tänka på allt som gör mig stressad, såsom P:s jobb eller avsaknad av snarare.
Hoppas ni har överseende och kan tänka er att fortsätta titta in här hos mig då och då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0