Biverkningar

Fick medicin vid äggplocket för att förebygga överstimulering. Visst känns det fortfarande efter äggplocket, har lite ont i magen och svårt att ta ut stegen till min vanliga takt pga det. Men mitt största problem är nog biverkningar av medicinen jag fick. Hade samma biverkningar sist. Blir illamående, förra gången trodde jag nästan att jag drabbats av vinterkräksjukan som gick på jobbet. Och så blir jag yr också, så fort jag reser mig upp så snurrar det och nästan svartnar. Igår på jobbet var det så illa att jag var tvungen att avbryta mitt i mina arbetsuppgifter och gå och sätta mig för att inte svimma. Idag var det kanske aningen bättre, men långtifrån bra. Helt slut när jag kom hem efter att försökt anstärnga mig och hålla skenet uppe hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0