Ovetskapen - ett tveeggat svärd

Nu har tiden nästan stannat upp och bara sniglar sig fram. RD 6 idag. Kliniken har satt testdagen till den 26/3, alltså RD 17. Det är en halv evighet dit. Jag har redan inlett förhandlingar med mig själv - när ska jag testa? Å ena sidan tjuvtesta innan och kanske få ett besked som gör dagarna fram till testdagen lättare, eller ett minus som kanske förbereder mig på det som ändå komma skall? Eller ska jag stålsätta mig och försöka njuta av ovetskapen, för den betyder ju trots allt att jag ännu inte har misslyckats...


Kommentarer
Fertilitetsresa

Ojoj svår beslut! Hur tror du att du gör? Måste vara svårt att motsåt men samtidigt... Hmm ja, vi får kanske se om du tjuvtestar?! Lycka till!!

Svar: Jag för ständiga diskussioner med mig själv, du vet sådär argumenterar för än det ena än det andra. Jag tror dock att jag inte kommer hålla mig ända till TD, om inte förr så tror jag att jag kommer testa nästa helg för att i lugn och ro kunna begrunda resultatet vad det än blir. Jag räknar med att test på RD 14-15 borde vara rättvisande.
Rebria

2013-03-16 @ 12:06:51
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0