Förlåtande arbetskläder

Jag har varit rätt trött och magen har gjort ont vid minsta rörelse eller hostning så nattsömnen har varit därefter.
Jag gruvade mig lite för arbetsveckan då jag inte alls känt mig i form. Magen har dessutom varit som en ballong, ser ut som jag är i v 20 allra minst och jag kan inte knäppa några byxor. Som tur är har vi arbetskläder som är väldigt tillåtande, visserligen inte särskilt snygga, men bekväma. De går också alldeles utmärkt att dölja en svullen mage i, vilken tur för mig för nyfikna frågor och kommentarer klarar jag mig utan. Jag har valt att inte berätta för någon på jobbet, inte chefen och inte någon medarbetare. För mig känns det bäst så, jag tycker sådana här frågor är privata och jag vill gärna lämna mitt privatliv utanför jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0