Analyserande på RD 7

Nu är det i full blom, analyserandet. Hur har det gått? Jag vet inte ens om jag orkar kämpa emot, utan tankarna bara far runt i huvudet helt ohejdat. Det är svårt att tänka på annat. Förutom alla tårar och bedrövelse, hur mycket av min tid ska det här få äta upp? Jag har inget bra svar på den frågan, å ena sidan vill jag tvinga mig själv till fullt fokus på något annat, å andra sidan tänker jag att jag kanske ska "unna mig" det här ältandet. Det är ju när allt kommer kring kanske bara någon dryg vecka av ovisshet kvar, om än en oändligt lång vecka.


Kommentarer
K

Jag vet alltför väl vad du pratar om. Ruvarväntan tyckte jag var den värsta väntan under hela processen. Man blir konstig och analyserar sönder saker. Tvinga dig att göra och tänka på något annat bara korta stunder.
Jag hade testdag på RD 14. Det verkar vara väldigt olika från klinik till klinik. Jag tjuvtestade inte och tycker att du bör vänta i alla fall till RD14 om du ska tjuvtesta.
Kram

Svar: Ja, det känns som man är så omkullkastad i sina hormoner att det är svårt att lita på hur man mår eller känner. Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra, jag förstår ju att jag borde kunna få ett rättvisande resultat innan min testdag, nu har jag nog snart kommit i det stadiet att jag börjar oroa mig för mens för jag känner mig lite lätt PMS-ig.
Rebria

2013-03-17 @ 12:10:52
URL: http://motettliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0