Tillbaka på jobbet

Det var väldigt lägligt med ledigt förra veckan när illamåendet nådde nya höjder. Den här veckan är det dock tillbaka i verkligheten igen. Tyvärr är jobbet inte alls illamående-anpassat. Inga regelbundna raster och lunchen kan hipp som happ bli flyttad två timmar fram. Men jag har hittat en vän i kaoset; DRICKYOGHURT! Jag har en i fickan redo att ta upp när illamåendet hotar. Peppar, peppar har jag klarat att hålla mig på banan med det. Jag tror att det kanske är så att det håller på att bli bättre, för förra veckan spelade det ingen roll om jag åt varje timme, jag mådde illa o kräktes ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0