Ledig vecka

Det kunde nog inte kommit mer lägligt än såhär. Illamåendet håller tyvärr i sig och vi fortsätter med "önskekost" här hemma då tanken på alla möjliga normalt sett goda maträtter får det att vända sig i magen på mig.
Igår kräktes jag inget och tänkte därför kaxigt idag att jag nu fått koll på hur jag ska äta för att hålla illamåendet någorlunda i schack. Men tji fick jag! Klockan sex på kvällen slog illamåendet till med full kraft, trots att jag ätit bara två timmar tidigare. Ynkligt fick jag be P laga lite mat medan jag umgicks med handfatet. Så att jag råkade vara ledig just den här veckan kommer såklart som en skänk från ovan. Min första tanke var dock förtvivlat "Hur ska jag kunna jobba nästa vecka om jag mår såhär?" Nog är man plikttrogen allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0