Hej illamående

Lagom till att överstimuleringen börjat bli bättre har illamåendet gjort entré. Nåja, äggstockarna är ju fortfarande ordentligt förstorade, men magen står inte längre åt alla håll eller gör så ont. Illamåendet är ingen höjdare, har kräkts lite vissa dagar och det känns nästan bättre då faktiskt, det liksom lättar efteråt och lämnar mig ifred ett par timmar. Värst är olika äckliga lukter (som det finns gott om på jobbet) och jag har fått bita ihop för att behärska mig och försvinna iväg lite snabbt och hulka.

Här hemma kör vi "önskekost", så jag har handlat på mig ett lager med mat som jag kan tänka mig att äta och som inte får det att vända sig alltför mycket i magen. P tittar lite konstigt på mig och ja smaken är kanske lite udda. Det är inte direkt delikatesser jag har handlat hem, utan mat som fiskbullar, köttfärssås på burk, kräm och mjölk, idealmakaroner (att stuva) och falukorv.
Nåja, vi är ju trots allt egentligen glada för orsaken även om resan just nu inte är så bekväm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0