Julmys

På bloggen är det lite stiltje, men det är faktiskt inte bara här. Även i "verkliga livet" går det mesta i snigelfart just nu. Jag jobbar visserligen mina fyrtio timmar, ibland några extra, och tar hand om fyra hästar dagligen så jag förstår att det säkert inte låter så illa. Men nivån innan var betydligt högre. Nu går det mesta lååångsamt och utöver ovanstående blir just inte så mycket gjort. Förutom att höfterna protesterar och illamåendet är hämmande så saknar jag lite "geist", är lite intiativlös helt enkelt. I helgen har jag i alla fall med assistans av P lyckats plocka upp julpyntet och klämt av årets första glögg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0