Svart blogg

Tyvärr blir det inte många muntra toner här just nu. I fredags såg jag fram emot helgen och tänkte att det nog skulle bli en skön och rätt så bra helg. Men när jag kommit hem på fredagen så rasade det mesta. Jag bara känner mig så in i själen urtrött och less på allt. Jag orkade nog inte gråta mer så jag la mig och sov bort nästan hela fredagkvällen, gick upp och åt kvällsmat vid niotiden och var uppe någon timme innan jag återvände till sängen.
Lördagen har förlupit i lite samma anda. Efter att ha gjort stallet och ridit lite så blev det en dusch och sen sängen. Jag ska på kurs måndag-tisdag nästa vecka och har en härlig kursmanual 200 sidor på engelska att ta mig igenom tillsammans med ett skriftligt test som ska lämnas in vid kursstarten. Hur jag sedan ska klara det praktiska och skriftliga provet på kursen orkar jag inte ens tänka på.


Kommentarer
Karin

Lyssna på din kropp! Ibland behöver man ta ett break, man kan inte alltid klara allt - livet med dess oväntade händelser kan liksom komma i vägen, då kan man tvingas tänka om och sakta ner.

Var rädd om dig!
Kram

Svar: Ja, livet är ibland bångstyrigt och inte alls som man vill. Jag är nog dålig på att ta ett break, dels gillar jag att prestera och sen är jag rädd för konsekvenserna av att sakta ner, både vad jag ska tycka om mig själv och mitt yrkesliv. Läser din blogg, du skriver så bra!
Rebria

2013-04-07 @ 16:29:58
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0