Pepptalk

 
Igår ringde en av mina bästa vänner som jag inte pratat med på länge. Hon har ringt mig rätt många gånger under senhösten men jag har inte haft någon lust att svara, så jag har inte gjort det. Hon är en av mina riktigt goda vänner men som jag varit rätt besviken på i hela den här härvan. Igår svarade jag i alla fall när hon ringde och lovade att ringa upp henne idag eftersom jag var hemma hos mina föräldrar på middag. Så jag tänkte att jag skulle göra det alldeles strax. Det kan bli ett jobbigt samtal, önska mig lycka till.


Kommentarer
jagvilljagkan

Hoppas samtalet gick bra!!!

Hur känns det inför nedslaget? Jag tycker att det är helt overkligt. En dryg månad bara! (Ja plus/minus eventualiteter)

Hjälp!

Svar: Det blev antiklimax, fick inte tag på henne när jag väl tagit modet till mig.
Det känns overkligt precis som du säger. Trots att det är mycket aktivitet i magen så är det svårt att ta till sig att det är en bebis som förhoppningsvis snart är här. Sen ser jag ju förlossningen som lite av ett riskmoment och vill inte ropa hej förrän ungen är ute och vi båda mår hyfsat bra. Direkt rädd skulle jag inte säga att jag är, men ser knappast fram emot själva förlossningen. Hur känns det för dig?
Rebria

2014-01-06 @ 11:16:37
Fertilitetsresa

Lycka till!!

Tänk bara: det kommer kännas bättre efteråt iaf :)
Kram

Svar: Ja, fast ändå är det så svårt. Jag tog modet till mig men det blev antiklimax i form av inget svar. Vi får se när det blir istället.
Rebria

2014-01-06 @ 20:12:23
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0