"Ananasen" är en till synes normalstor pojke

I torsdags var vi på tillväxtultraljud (TUL) eftersom livmodern hade växt dåligt vid senaste kontrollen.  Allt såg bra ut, hjärtat såg ut att ha rätt antal rum, magen på rätt plats och normalstor (+5% över medel) för åldern. Dessutom fick vi bekräftat vad åtminstone jag varit rätt säker på sedan RUL, nämligen att det är en pojke. Vi hade ju egentligen inte tänkt ta reda på vad det är för något, men det var något på skärmen som svischade förbi som var svårt att bortse från, vilket vi alltså fick bekräftat nu. Sedan ringde de upp senare under dagen och det tydligen ett till TUL i v 34-35 någon gång, logiken i det har jag lite svårt att förstå när nu allt såg bra ut denna gång. Huvudsaken är i alla fall att allt såg bra ut såhär långt.


Kommentarer
Linda

Va skönt att höra. Och grattis till pojken :-)

2013-11-24 @ 17:33:16
URL: http://meumvita.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0