Jag vågade

Det var med skräckblandad förtjusning som jag till sist tog mig till den tid jag bokat för lite gravidfotografering. Stackars P är  inte så förtjust i kamerablixtar och jag lovade honom att han skulle slippa. Mitt eget förhållande till det hela är ju minst sagt lite dubbelt. Jag gillar egentligen inte att stå framför kameran och min uppenbarelse för tillfället jämställer jag i det närmaste med ett mumintroll eller barbapappa, så varför föreviga det hela...
Nu är det i alla fall gjort och jag blev väl hyfsat nöjd ( som vanligt höga krav). Kanske att jag visar er några av bilderna i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0