En middag jag längtat efter

I veckan som gått träffade jag en av mina allra bästa vänner, en av ljusglimtarna bland de oförstående. Hon var på kurs i en grannstad så jag passade på att åka dit så vi fick träffas. Det blir ju inte helt ofta annars då hon bor några timmar bort med bil.
Vi passade på att äta kvällsmat ute och jag beställde in en riktig toppenmiddag, potatisgratäng och oxfilé. Ojojoj så gott! När jag har mått dåligt så många veckor med illamående och kaskadspyor har jag lovat mig själv att äta något riktigt gott när jag mår bättre. Det var precis den här middagen! Det blev ett par timmars prat, det är så härligt med riktigt, riktigt bra vänner! Som grädde på moset fick jag dessutom en liten present, en fin mammatröja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0