Trött

Jag är trött som jag vet inte vad. Har märkt att jag blir det under sprutperioderna, idag är det dag 4. Det blev kanske inte bättre av att jag blev kvar på jobbet en sådär 3 timmar efter att jag slutat igår (halvt kaos) och sedan i spöregnet mockade och tog in hästarna sådär halv nio innan jag äntligen kunde få ta kväll.
Idag är jag i alla fall ledig. Solen skiner ute och jag har massor på min att-göra-lista men helst skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova. Jag gillar inte att göra ingenting och jag gillar definitivt inte att vara såhär trött. P frågade om jag inte skulle försöka dra ner lite på planeringen framöver. Jag vet att han bara menar väl, men jag ställde istället nästan anklagande motfrågor om hur han hade tänkt sig då. Har redan lagt ner mycket tid och pengar på det som ligger i planeringen framöver och ärligt talat så blir jag ju varken piggare eller har roligare av att vila, även om det såklart känns skönt just när man gör det. Jag - envis ? ja litegrann kanske :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0