Faller

Jag ska börja med att berätta att morgonens VUL såg helt ok ut, blåsorna hade växt till sig litegrann och det fanns en del på varje sida, åtminstone en 5-6 st,  som var omkring 16 mm och en hel del aningen mindre. Var så trött och mina torra ögon rann och var irriterade så det var svårt att följa med helt på skärmen. Blodprovet såg också helt ok ut, det verkade ha vänt uppåt, antagligen den stora cystan på ena äggstocken som stört litegrann tidigare men nu håller på att tillbakabildas. Vi har fått tid för äggplock, helgen kom ivägen då de inte gör plock så det blir först på måndag.
Men ändå så är det som all luft gått ur mig. Jag är så fruktansvärt trött, vill bara sova (varit så sedan jag började med sprutorna). Och less. Hur länge ska vi hålla på med den här skiten? Fick någon slags mindervärdeskomplex på jobbet med, att jag kanske inte är tillräckligt bra. Det trots att jag vet att många tycker jag är duktig och någon till och med ringt och frågar mig om medicinska råd kring deras barn. Men ändå, jag tänker att jag bara har lurat dom, på samma sätt som jag lurar omgivningen kring hur jag egentligen mår. Jag har ändå mått bättre de senaste veckorna än jag gjort på ett bra tag innan, är det slut på respiten nu?


Kommentarer
Fertilitetsresa

Ja det är klart, all anspänning! Förstår absolut att du blir helt slut! Men skönt att det ser bra ut :) Många kramar!

2013-05-08 @ 22:16:40
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/
På färden mo tre

Jag var också jättetrött som en bieffekt av hormonsprutorna. Då är det lätt känna sig svag och deppig. Men ge inte upp! Tänk att det bara är en bieffekt och när du snart sprutat klart kommer det kännas bättre! Lycka till,

Svar: Ja, nu var det i alla fall färdigsprutat med trött-sprutor för den här gången. Alltid nåt! :)
Rebria

2013-05-09 @ 04:21:01
URL: http://pavagmottre.blogspot.com/
Linda

Jag kände mig också helt ner av sprutorna, framför allt sista dagarna. Kändes som allt jag gjorde blev misslyckat och jag fräste så fort jag öppnade munnen. När mannen kramade tröstande så storbölade jag. Men nu är det äggplock snart. Sedan blir det bättre. Stort lycka till på måndag.
Kram!

Svar: Ja, det var likadant sist och faktiskt likadant de cykler jag kört med lågdos av sprutorna så jag är väl inte förvånad. känns bara lite trist att vara så trött och sova en stund på dagtid varje dag. Såg att ert äggplock gått bra, hoppas återföringen idag gått lika galant! Kram
Rebria

2013-05-09 @ 07:44:07
URL: http://meumvita.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0