Äggplock avklarat!

Igårkväll åkte vi alla milen till kliniken och spenderade natten till idag på hotell. Nu är vi äntligen hemma igen och kan bocka av äggplocket. Jag hade i vanlig ordning funderat lite på hur många ägg det kan tänkas vara och om de kommer se bra ut. Nu är de i alla fall utplockade, 12 st blev det! Blåsorna var betydligt fler och de flesta satt på vänster sida, hela tjugo stycken punkterade de på vänstra äggstocken.
Den här gången så skippade jag faktiskt morfinet och det var ett lyckat drag. Visst, det kändes, men hellre det än att vara sådär halvborta och framförallt groggy och trött efteråt.
Nu väntar jag på morgondagens samtal från kliniken om hur det har gått.


Kommentarer
Lena

Åh grattis till 12 ägg, famtastiskt :). Och du, det där med att känna sig onormal... Har tänkt det tusen gånger. Men, vi är inte ensamma. Massa kramr.

2013-05-13 @ 21:14:45
URL: http://jagelena.blogg.se
Fiffig

Fin skörd! Och vilken tuffing du är som nobbade morfin!

Svar: Ja, det var ju inte för att visa mig på styva linan iofs men nog blev de lite imponerade allt bm+dr :)
Rebria

2013-05-14 @ 19:51:50
URL: http://fiffig.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0