Mediciner

en dags mediciner
 
Jag har tidigare i mitt liv haft turen att vara rätt frisk. Har aldrig tagit några mediciner regelbundet frånsett preventivmedel. Därför känns det som en rätt stor omställning att nu ta mediciner både morgon och kväll. Det blev ju rätt många blåsor ch viss risk för överstimulering så förutom standardmedicineringen med progesteronvagitorier så fick jag ett par tabletter extra och sprutor som jag ska ta de närmaste veckorna.
Magen känns svullen och öm och jag har mest gjort ingenting hela dagen vilket är olikt mig, imorgon är det arbetsdag och jag hoppas jag känner mig lite bättre då så jag slipper att vagga fram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0