Glad påsk till alla kämparsystrar!

Tänk att något som skulle kunna vara så lätt, är så svårt. Jag vet ju att jag inte är ensam och att alla ni andra finns därute känns ändå som en liten tröst. Det är så härligt att läsa era kommentarer med såväl pepp som egna historier. Jag hade såklart önskat att jag kunnat dela detta även med mina vänner IRL men det verkar tyvärr vara en omöjlighet. Jagt är glad att så många av er vill följa med på vår resa, även fast vi inte känner varann.
Veckan som gått har varit kämpig för mig och stackars P har tappert hållit humöret uppe. Nu blir det ett par dagars ledighet vilket passade bra då jag dessutom fått lite hosta och feber.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0