Första jobbveckan avklarad

Då var det åter måndag. Förra veckan var det dags att göra comeback på jobbet och det har ändå gått över förväntan. Jag började med en tuff 6-dagarsvecka vilket kanske inte är att rekommendera. Men men, jag hade för länge sen lovat att täcka ett extrapass de hade svårt att få in någon på och det gick. Men igår var jag trött.

Fredagkvällen på jobbet var ingen höjdare , tror jag spydde 3 ggr bara på jobbet. Fascinerande ändå vad man kan lyckas mörka, jag tror inte att någon märkte något. I och för sig känner jag att det inte behöver vara en jättehemlighet längre, några på jobbet vet nu och även chefen. Alltid en liten lättnad.


Kommentarer
Langtarefterbarn

Shit va tufft det måste vara att kräkas på jobbet hela tiden. Hoppas det går över snart!

Svar: Ja inte kul direkt, som tur är är ju folk på mitt jobb van vid att människor kräks och inte så lättäcklade, men man slipper ju helst göra det för öppen ridå s a s :)
Rebria

2013-08-20 @ 11:11:19
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0