More to come

Ja, som det inte räckte med alla saker jag rattar just nu så kom det ytterligare en tung post idag.
Fått mail av chefen om att titta förbi, känns ju aldrig riktigt bra när man får sådana mail. Och det var det inte heller.
Jag var en av flera personer som blivit anmäld av en anhörig till en patient. Chefen backade upp mig och sa att han tyckte jag gjort allt rätt. Jag tycker det känns olustigt och dessutom tragiskt, för vi är ju alla förlorare. Jag, som känner mig misstrodd i mitt sätt att utöva mitt jobb och också misstrodd i min omsorg kring de patienter jag träffar. De, som känner att de blivit felbehandlade och att ingen lyssnat.Jag känner ändå att jag inte ångrar något, jag tyckte jag gjorde rätt och jag ansträngde mig verkligen för att nå fram, att förklara och ta mig tid, men det räckte inte.
Jag måste göra en skriftlig inlaga som ska skickas iväg, vad jag ska skriva i den har jag ingen aning om. Den måste skickas i början av nästa vecka.  Det var inte precis vad jag behövde. Men det är inte alltid man får välja.


Kommentarer
Fertilitetsresa

Usch vad jobbigt!! Lider med dig :(
Hoppas att allt löser sig till det bästa.
Många varma kramar

Svar: Ja det hoppas jag med, aldrig kul med sådana här processer, för någon!
Rebria

2013-04-27 @ 09:37:55
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0