Lugn söndag efter en hektisk vecka

Sent igårkväll kom vi hem från tävlingarna, de fyra timmarna hem i bilen gick ändå förvånansvärt snabbt, kanske var det för att tävlingarna gått bra och jag var nöjd med hästen. Men oj så trött jag var! Det har varit många sena kvällar den här veckan med bokslut och annat trassel och förberedelser för tävlingen. I fredags slängde jag mig i bilen direkt efter jobbet och åkte sedan med hästen för att vara på plats till lördagens övningar.
Tänkte såklart att jag hade förtjänat en sovmorgon idag, men vaknade strax innan sju och kunde inte somna om. Det blev frukost i lugn och ro och en morgonpromenad, inte fy skam det heller! Nu blir det en stund i solen på balkongen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebria.blogg.se

En blogg om mitt liv, min vardag och just nu våra fruktlösa försök att få barn.

RSS 2.0